Gündem

Süper Lig'in yeni yayıncısı kim olacak? Yayın ihalesinde sürpriz hamle

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) için önemli bir dönemecin eşiğinde, Süper Lig maçlarının yayın hakları ihalesinde çekişme devam ediyor. beIN Medya grubunun 3 milyar 900 milyon TL'lik teklifinin ardından, Saran Medya'nın daha yüksek bir teklif sunarak ihalede öne geçtiği iddia ediliyor. Futbolseverler ve kulüpler, Süper Lig'in yeni yayıncısını belirleyecek bu süreci yakından takip ediyor.

Abone Ol

Süper Lig yayın hakları ihalesinde tansiyon yükseliyor. Saran Medya'nın yaptığı cesur teklif, futbol camiasında ve sosyal medyada geniş yankı buldu. TFF'nin sessizliği ise merak uyandırıyor.

Türk futbolunun en büyük gelir...

{ "vars": { "GA4_MEASUREMENT_ID": "G-FCFPDN57CE", "GA4_ENDPOINT_HOSTNAME": "www.google-analytics.com", "GOOGLE_CONSENT_ENABLED": false, "WEBVITALS_TRACKING": true, "PERFORMANCE_TIMING_TRACKING": true, "DEFAULT_PAGEVIEW_ENABLED": true, "SEND_DOUBLECLICK_BEACON": false, "DISABLE_REGIONAL_DATA_COLLECTION": false, "ENHANCED_MEASUREMENT_SCROLL": false } }