Ekonomi

Yemeksepeti, yeni marka yaklaşımını ve gelecek planlarını paylaştı

- Yemeksepeti CEO'su Mert Baki: - "Yemeksepeti olarak tedarikçi ağımızı 100 binin üzerine çıkarmamız, sadece tüketici tarafında değil, iş ortağı restoran ve esnaf işletmeleriyle de geniş bir ekosistemde faaliyet gösterdiğimizi ortaya koyuyor"

Abone Ol

İSTANBUL (AA) - Yemeksepeti, kullanıcılarına ve iş ortaklarına sunduğu hizmetlerdeki yenilikleri ve geleceğe yönelik hedeflerini açıkladı.

Yemeksepeti, İstanbul'da düzenlediği basın toplantısında markanın yeni sloganı "Keyfin Yerine Gelsin" ile şekillenen marka stratejisi...

{ "vars": { "GA4_MEASUREMENT_ID": "G-FCFPDN57CE", "GA4_ENDPOINT_HOSTNAME": "www.google-analytics.com", "GOOGLE_CONSENT_ENABLED": false, "WEBVITALS_TRACKING": true, "PERFORMANCE_TIMING_TRACKING": true, "DEFAULT_PAGEVIEW_ENABLED": true, "SEND_DOUBLECLICK_BEACON": false, "DISABLE_REGIONAL_DATA_COLLECTION": false, "ENHANCED_MEASUREMENT_SCROLL": false } }