Ekonomi

Türk Telekom, son 3 yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı

- Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden: - "Fiber alanındaki çalışmalarımız ve yatırımlarımız ile ülkemizin her şehrinde yüksek hız sağlama çalışmalarımızı sürdürürken, farklı alanlarda sunduğumuz ürün ve hizmetlerle Türkiye’nin dijital yolculuğuna sunduğumuz katkılar müşteri memnuniyeti konusunda olumlu göstergelere dönüşüyor"

Abone Ol

İSTANBUL (AA) - Türk Telekom, son 3 yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, teknoloji ve dijitalleşmedeki öncü rolü ile birçok yeniliğe imza atan Türk Telekom,...

{ "vars": { "GA4_MEASUREMENT_ID": "G-FCFPDN57CE", "GA4_ENDPOINT_HOSTNAME": "www.google-analytics.com", "GOOGLE_CONSENT_ENABLED": false, "WEBVITALS_TRACKING": true, "PERFORMANCE_TIMING_TRACKING": true, "DEFAULT_PAGEVIEW_ENABLED": true, "SEND_DOUBLECLICK_BEACON": false, "DISABLE_REGIONAL_DATA_COLLECTION": false, "ENHANCED_MEASUREMENT_SCROLL": false } }