Ekonomi

Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni tamamladı

- Tüpraş Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Atilla Ulusu: - "Projeyle, müşteri ve sürücülerin dolum süreçlerini yüzde 100 dijitalleştirerek, rafinerilerin dolum otomasyon sistemlerini tamamen yeniledik ve mevcut operasyonlarımıza entegrasyonunu sağladık"

Abone Ol

İSTANBUL (AA) - Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni başarıyla tamamladığını duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, proje kapsamında Randevu Sistemi, Temassız Satış ve Sürücü Portalı olmak üzere üç başlık altında...

{ "vars": { "GA4_MEASUREMENT_ID": "G-FCFPDN57CE", "GA4_ENDPOINT_HOSTNAME": "www.google-analytics.com", "GOOGLE_CONSENT_ENABLED": false, "WEBVITALS_TRACKING": true, "PERFORMANCE_TIMING_TRACKING": true, "DEFAULT_PAGEVIEW_ENABLED": true, "SEND_DOUBLECLICK_BEACON": false, "DISABLE_REGIONAL_DATA_COLLECTION": false, "ENHANCED_MEASUREMENT_SCROLL": false } }