Ekonomi

Metro Türkiye'den "Süreli Değil Sürekli İyi Fiyat" politikası

- Metro Türkiye CEO'su Sinem Türüng: - "Her gün iyi fiyatı, süreli değil sürekli olarak sunduğumuz yeni politikamız kapsamında müşterilerimize 'çok al az öde' avantajları da sağlıyoruz" - "Müşterilerimiz artık kampanya dönemlerini takip etmeye gereksinim duymayacak"

Abone Ol

İSTANBUL (AA) - Metro Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Sinem Türüng, otel ve yeme içme sektöründen bakkallara, büfelerden hane tüketicisine kadar tüm müşterilerinin hem zaman hem de maliyet tasarrufu elde ederek...

{ "vars": { "GA4_MEASUREMENT_ID": "G-FCFPDN57CE", "GA4_ENDPOINT_HOSTNAME": "www.google-analytics.com", "GOOGLE_CONSENT_ENABLED": false, "WEBVITALS_TRACKING": true, "PERFORMANCE_TIMING_TRACKING": true, "DEFAULT_PAGEVIEW_ENABLED": true, "SEND_DOUBLECLICK_BEACON": false, "DISABLE_REGIONAL_DATA_COLLECTION": false, "ENHANCED_MEASUREMENT_SCROLL": false } }