Samsun

Elektrik dağıtım şirketine müşteri memnuniyetinde 1’incilik ödülü

BİR ŞİKAYET SİTESİNİN BU YIL 9’UNCUSUNU DÜZENLEDİĞİ VE 1.5 MİLYONUN ÜZERİNDE MEMNUNİYET ANKETİNİN DEĞERLENDİRİLDİĞİ “MÜKEMMEL MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ” ÖDÜLLERİNDE YEDAŞ, SEKTÖR LİDERİ OLDU. YEDAŞ, HİZMET VERDİĞİ BÖLGEDEKİ TÜKETİCİLER TARAFINDAN PUANLANARAK 1’İNCİLİK ÖDÜLÜNÜ ALMAYA HAK KAZANDI. DEĞERLENDİRMEDE; ŞİKAYET ORANI, ÇÖZÜM HIZI, MEMNUNİYET ORANI, CEVAPLAMA HIZI VE TEŞEKKÜR ORANI GİBİ KRİTERLER GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULDU.

Abone Ol

YEDAŞ, 1.5 milyonun üzerinde memnuniyet anketinin değerlendirildiği müşteri deneyimi araştırmasına göre sektör lideri oldu.

Bir şikayet sitesinin bu yıl 9’uncusunu düzenlediği ve 1.5 milyonun üzerinde memnuniyet anketinin değerlendirildiği “Mükemmel Müşteri...

{ "vars": { "GA4_MEASUREMENT_ID": "G-FCFPDN57CE", "GA4_ENDPOINT_HOSTNAME": "www.google-analytics.com", "GOOGLE_CONSENT_ENABLED": false, "WEBVITALS_TRACKING": true, "PERFORMANCE_TIMING_TRACKING": true, "DEFAULT_PAGEVIEW_ENABLED": true, "SEND_DOUBLECLICK_BEACON": false, "DISABLE_REGIONAL_DATA_COLLECTION": false, "ENHANCED_MEASUREMENT_SCROLL": false } }